zorggroepen-oplossing-viplive

Huisartsenspoedposten

VIPLive biedt huisartsenspoedposten een gebruiksvriendelijke applicatie gebaseerd op moderne open technologie. Hiermee kunnen zorgprofessionals accurater triëren, plannen, registreren en overdragen. We maken het gemakkelijk om te sturen op data en ondersteunen logistieke- en financiële processen.

Onze oplossingen

spoed-epd-viplive

Spoed EPD

Ondersteun maximaal het zorgproces en het administratieve proces van uw huisartsenspoedpost; toegespitst op de werkwijze van uw medewerkers en gekoppeld aan andere systemen. 

spoed-dashboard-viplive-topicus

Spoed Dashboard

Stuur met logisch gebundelde en gepresenteerde HAP-data doeltreffend op processen binnen uw huisartsenspoedpost en op personele inzet. 

declaratieservice-hap

Declaratieservice

Ontzorg het declaratieproces van uw huisartsenspoedpost door het te automatiseren via VIPLive en door resterende actiepunten te laten afhandelen door een vaste servicemedewerker. 

planning-viplive

Planning

Ondersteun triagisten met de ingebouwde  agendafunctionaliteit die patiënten helpt bij het vinden van de beste plaats en tijd voor een afspraak. Verminder de werkdruk op de post en de wachttijd van patiënten. Patiënten hoeven daardoor niet te wachten aan de telefoon en triagisten kunnen tijd besteden aan urgentere zaken.

spreekuur-hap

Spreekuur.nl

Met Spreekuur.nl voeren huisartsen vlot digitale consulten via chat of beeldbellen. Patiënten bereiden hun consult voor met digitale triage, digitale anamnese en foto’s. 

zorg-collegas-samenwerken

Analytics

Zet data in, krijg inzicht en maak gebruik van betrouwbare oplossingen die zorgen voor de doorontwikkeling van  zorgprocessen voor een optimale zorg.

hap-ondersteuning-softwarre

Hoe we huisartsenspoedposten ondersteunen

Onze oplossingen zijn ontwikkeld in samenwerking met diverse huisartsenspoedposten en staan bekend om hun gebruiksvriendelijkheid. We koppelen met andere systemen en bij het ontwikkelen van nieuwe toepassingen zoeken we een goede balans tussen enerzijds automatiseren en digitaliseren en anderzijds keuzevrijheid en persoonlijk contact.

 

Verder verbreden we onze ondersteuning continue door de integratie van en koppeling met andere software en systemen; bijvoorbeeld op het terrein van declareren en logistiek.

 

urgentiechecker-spreekuur

Veilig en betrouwbaar voor patiënt, minder werkdruk voor de zorgverlener

Onze dashboards bieden managers en directie helder inzicht in de dagelijkse voortgang op diverse procesindicatoren. Wij ondersteunen daarnaast de continuïteit en kwaliteit van spoedzorg zonder de menselijke maat uit het oog te verliezen.

 

Zo worden triagisten ondersteund met slimme algoritmes bij het vinden van de beste plaats en tijd voor een afspraak. Patiënten kunnen hun consult online voorbereiden met vragenlijsten en foto’s, zodat de huisarts van de huisartsenspoedpost ze effectief via chat of op locatie kan helpen.

Lees hier over de impact van de urgentiechecker
Meer informatie?

Neem contact op met Cindy Verver.

cindy-ververjpg
Cindy Verver
Commercieel Lead
088 - 52 81 020