netwerkzorg

Status

Op dit moment zijn er geen storingen bekend.

 

 

Incidenten historie

Datum Beschrijving Storingsrapport

30-04-2024

Vertraging bij het inloggen en verwijzingen

Storingsrapport

27-05-2024

Voor sommige klanten kon het CZD na 1-4 verkeerde aantallen tonen. Dit probleem is opgelost.

10-10-2024

Er waren problemen met het verwerken van declaratiebestanden (Inschrijftarieven en verrichtingen). Dit probleem is opgelost. Declaraties die tijdens het moment van de storing zijn gedaan, zijn alsnog verwerkt.

12-11-2024

Sommige gebruikers ervaarden problemen bij het openen van de berichteninbox. Het was nodig om de cache te legen om direct toegang te krijgen. Dit probleem is opgelost.

13-02-2025

Er waren problemen met onder andere het terugkoppelen van e-consulten, fundus verwijzingen en koppelingen. Dit probleem is opgelost.

Wat te doen bij een storing?

Klik hier om een aanvraag in te dienen via Support.

Merk je een storing tussen 09:00 uur en 17:00 uur? Neem dan contact op met onze collega's van de Calculus Servicedesk via het telefoonnummer: 088 52 81 020. Buiten deze werktijden kun je een aanvraag indienen via onze supportpagina