netwerkzorg

Status

Er zijn momenteel geen actieve storingen

[Opgelost] Verstoring 16-12-2025 eindtijd: 09:31

Wegens een storing waren er problemen met het openen van patienten en daardoor met het benaderen van VIPLive vanuit het HIS door middel van Single Sign On. De verstoring is verholpen. Onze excuses voor het ongemak.

 

Incidenten historie

Datum Beschrijving Storingsrapport

16-12-2025

Er waren problemen met het openen van patiënten en daardoor met inloggen vanuit het HIS. Dit probleem is opgelost.

18-11-2025

Door een landelijke storing van het Cloudflare-platform waren een aantal VIPLive diensten niet beschikbaar. Dit probleem is opgelost

13-02-2025

Er waren problemen met onder andere het terugkoppelen van e-consulten, fundus verwijzingen en koppelingen. Dit probleem is opgelost.

12-11-2024

Sommige gebruikers ervaarden problemen bij het openen van de berichteninbox. Het was nodig om de cache te legen om direct toegang te krijgen. Dit probleem is opgelost.

10-10-2024

Er waren problemen met het verwerken van declaratiebestanden (Inschrijftarieven en verrichtingen). Dit probleem is opgelost. Declaraties die tijdens het moment van de storing zijn gedaan, zijn alsnog verwerkt.

27-05-2024

Voor sommige klanten kon het CZD na 1-4 verkeerde aantallen tonen. Dit probleem is opgelost.

30-04-2024

Vertraging bij het inloggen en verwijzingen

Storingsrapport

Wat te doen bij een storing?

Klik hier om een aanvraag in te dienen via Support.

Merk je een storing tussen 09:00 uur en 17:00 uur? Neem dan contact op met onze collega's van de Calculus Servicedesk via het telefoonnummer: 088 52 81 020. Buiten deze werktijden kun je een aanvraag indienen via onze supportpagina