Om te leren van klanten vragen we ze hoe onze dienstverlening bevalt. Dit keer spraken we huisarts Rob van Valderen uit Tilburg over zijn ervaring met Calculus’ Administratieservice.
‘Het levert veel tijdwinst op, mede doordat het declaratieproces gekoppeld is aan de boekhouding.’
Meneer Van Valderen, u bent één van de twee maten uit Huisartsenpraktijk Binnenstad. Waarom hebben jullie destijds gekozen voor de Administratieservice?
Vanwege de persoonlijke benadering en we hadden al goede ervaring met de Declaratieservice. Er is altijd snelle respons op mailtjes en afspraken worden nagekomen. Onze ervaring met de vorige accountant was dat men weinig tot geen interesse in ons toonden.
Welke impact heeft de Administratieservice op uw boekhoudproces vergeleken met hoe u het eerder deed?
We hebben nu veel meer inzicht in het reilen en zeilen, zowel voor de praktijk, als ook voor het privé en zakelijke gedeelte.
Wat was uw twijfel voordat u met de Administratieservice begon en wat was uiteindelijk uw ervaring?
Er was geen twijfel. We hadden zelf erg goede ervaring met Declaratieservice, maar we hebben ons ook gebaseerd op goede verhalen van collega’s.
Welke besparingen levert de Administratieservice u op?
Het levert veel tijdwinst op, mede doordat het declaratieproces gekoppeld is aan de boekhouding. Binnen no-time heb je overzicht of kun je iets nakijken dan wel vergelijken met het voorgaande jaar. Er is geldwinst en je weet waar je aan toe bent qua kosten. Er is bovendien geen sprake van uurtje/factuurtje. Ook heel prettig is dat wanneer iets niet in de reguliere dienstverlening valt, je dit meteen hoort en niet achteraf met bijbehorende factuur. Hierdoor weet je precies waar je aan toe bent met kosten. Overigens vallen alle vragen die betrekking hebben op het dagelijks reilen en zeilen van de praktijk onder de reguliere dienstverlening.
Hoe zou u Calculus samenvatten?
Betrouwbaar, persoonlijke benadering en kwaliteit.