Inschrijfformulier Spreekuur.nl

Inschrijfformulier

Organisatie

Huisartsenpraktijk

AGB-huisartsenpraktijk

Praktijkgrootte

Edifact lifeline adres

Straat en huisnummer

Postcode

Plaats

Telefoonnummer

Datum livegang - optioneel

Contact

Contactpersoon - optioneel

E-mail - optioneel

Telefoonnummer - optioneel

Websitebeheerder - optioneel

E-mail websitebeheerder - optioneel

Werkproces (zie onderaan deze pagina)
Keuze account assistenten
Werkproces keuze
Zorgverlener(s) die met Spreekuur.nl gaan werken.

Naam, AGB, E-mail en Telefoonnummer per zorgverlener invullen.

Huisartsen waarbij patiënt ingeschreven kunnen staan

Naam en AGB per huisarts invullen. - optioneel

viplive-sorftware-zorg

Bedankt!

Wij hebben uw inschrijving ontvangen.

Keuze account assistenten

1. Op naam


  • Voordeel: naam assistent wordt voor ingevuld in templates/ voorbeeldteksten
  • Nadeel: andere assistenten kunnen niet verder werken in consult zonder andere assistenten toe te voegen. Niet alle eerdere consulten terug te zien door de assistenten (behalve registraties in HIS).


2. Eén account voor alle assistenten (best practice)


  • Voordeel: verder werken in consulten waar andere assistenten in hebben gewerkt, goed overzicht, alle consulten terug te kijken
  • Nadeel: naam wordt niet voor ingevuld

Werkproces keuze

1. Consulten worden beantwoord op verschillende momenten op de dag


  •  Assistenten pakken consulten op en wijzen deze eventueel toe aan de arts
  • Patiënt krijgt een SMS als het consult wordt opgepakt
  • Tip: maak gebruik van notificaties via bureaubladmeldingen of e-mail
  • Voordeel: je kunt tussendoor wanneer je tijd hebt aan de slag met de digitale consulten
  • Nadeel: moeilijk om vooraf patiënt te informeren wanneer zorgverlener in de lucht komt. Bij vragen via chat kan het even duren voor er reactie komt (waardoor consulten soms lang open blijven staan)


2. Consulten worden op een specifieke tijd van de dag opgepakt



  • Via website, wachtbandje & verwijzing assistent wordt een tijdstip meegegeven wanneer de consulten beantwoord worden. Bijvoorbeeld einde ochtend of begin van de middag
  • Patiënt heeft een tijdsindicatie en krijg een SMS als het consult wordt opgepakt
  • Voordeel: patiënt zit beter klaar voor consult (ook wanneer je zou willen videobellen), consulten sneller af te wikkelen.
  • Nadeel: ‘snel’ reactie geven niet altijd mogelijk door tijdslot. Combineren met andere werkzaamheden wanneer het niet druk is.