administratieservice-viplive-huisartsen

Administratie

Als huisarts wilt u zich concentreren op uw patiënten zonder gedoe met administratie. VIPLive Calculus neemt uw complete boekhouding over en zorgt voor heldere inzichten in uw praktijkresultaten. Van wettelijke verantwoordingsplichten tot het benutten van nieuwe kansen: wij ontlasten u volledig met persoonlijke begeleiding en gespecialiseerde software. Het resultaat? Meer tijd voor wat écht belangrijk is, minder stress, en een praktijk die klaar is voor de toekomst.

declaratieservice-viplive-laboratoria

Administratieservice

Met onze Administratieservice verzorgt ons gespecialiseerde uw boekhouding. Door de directe koppeling tussen VIPLive en Twinfield worden declaraties automatisch verwerkt, terwijl al uw andere facturen efficiënt gedigitaliseerd worden. U krijgt real-time inzicht in uw financiële positie, foutloze omzetverwerking en een vaste contactpersoon die u persoonlijk begeleidt. Kiest u ook voor onze loonadministratie? Dan heeft u tot in detail inzicht, doordat gegevens naadloos op elkaar aansluiten. Kortom: u heeft nauwelijks omkijken naar uw administratie, maar u bent altijd up-to-date.

De voordelen
  • Inzicht in uw facturen door de verwerking hiervan in uw financiële administratie
  • Controles op volledigheid en juistheid
  • Afronding van het boekjaar
  • Mogelijkheid tot aangiftes BTW, VPB en IB
  • Optie tot voorbereiding betalingen (SEPA)
  • Optie tot tussentijdse rapportages en advies
  • Bij geschiktheid optie tot Zelfboekhouden in Twinfield
Over ons - VIPLive

Loon- en personeelsadministratie

Met onze Loon- en Personeelsadministratie neemt ons team uw complexe personeelszaken over. Via een gebruikersvriendelijke online omgeving regelen wij automatisch alles voor uw praktijk: van salarisverwerking en loonaangiften tot digitale dossiers, verlofregistratie en verzuimadministratie. Gewoon volgens de geldende CAO. U bepaalt zelf de omvang: alleen verloning of de complete personeelsadministratie inclusief pensioenaanmeldingen. Bovendien krijgen u en uw medewerkers altijd online toegang tot alle gegevens. Kortom: geen gedoe met HR-complexiteit, maar wel volledige controle en inzicht.

De voordelen
  • Inzicht in salarisgegevens en mutaties in een digitale omgeving voor zowel werkgever als werknemers
  • Geen zorgen over verloning, loonaangifte, controle mutaties en aan- en afmelding pensioenfondsen
  • Zekerheid dat u voldoet aan de CAO
  • Automatische verlofregistratie en monitoring
  • Eenvoudig indienen en autoriseren van declaraties
bdo-logo-png-transparent

Juridische helpdesk voor uw huisartsenpraktijk

Advies bij arbeids- en ondernemingsrecht

Als huisarts wilt u zich kunnen richten op het helpen van uw patiënten. Toch kunnen juridische vragen ook uw aandacht vragen, bijvoorbeeld over personeelszaken of samenwerkingen. Daarom introduceren Calculus en BDO Legal samen de Arbeids- en Ondernemingsrecht Helpdesk: een eerstelijns helpdesk speciaal voor huisartsenpraktijken die gebruikmaken van de diensten van administratieservice. 

Bij deze helpdesk kunt u terecht met uw vragen op het gebied van arbeids- en ondernemingsrecht. De gespecialiseerde juristen van BDO bieden u deskundig en laagdrempelig advies.

Regiomanagement-team

David Smeets

David Smeets

Directeur

Karlijn van Deijzen

Karlijn van Deijzen

Klantmanager

Michelle Jansen - Driessen

Michelle Jansen - Driessen

Klantmanager

Donatella Verrips

Donatella Verrips

Klantmanager

Marco Botermans

Marco Botermans

Regiomanager - Noord-Oost

Ton Bremer

Ton Bremer

Regiomanager - Noord-West

Patricia Janssen

Patricia Janssen

Regiomanager - Noord-Oost & Midden

Sander de Kleuver

Sander de Kleuver

Regiomanager - Midden

Davy Roodbeen

Davy Roodbeen

Regiomanager - Zuid